lørdag 17. oktober 2009

Noe annet enn julegaver!

Jeg har veid garnlageret mitt, og det er såpass ute av kontroll at det er på høy tid å bruke en del!!! Så da har jeg hekla og tova et par tøfler igjen, synes de er veldig søte! Disse blir lagt ut for salg HER.

Mønster: Eget
Garn: Fritidsgarn
Heklenål: 6 mm.
Størrelse: 37.

Så er det litt mer julerelatert da! Disse har jeg hatt materialene klare til i lang tid, var først her på torsdag jeg var i modus for å lage de =) Dette er juletrepynt, og de blir også lagt ut for salg HER
Mønster: Eget
Garn: Solberg 12/4
Heklenål: 2 mm.

3 kommentarer:

Jorun sa...

Virkelig nydelig julepynt du har heklet!

Unknown sa...

Flotte tøffler og flott julepynt.... :O)

takk for utfordringen..., jeg får se om jeg ikke skal prøve å svare på de spørsmålene... ;O)

Ha en fin søndag!

lise sa...

Flott julepynt, helt herlig faktisk!