lørdag 12. september 2009

Litt nytt igjen =)

Det begynner faktisk å bli noen dager siden sist igjen, jeg skjønner ikke hvor dagene blir av jeg =)
Det går jo mest i julegaver, men for at ikke bloggen skal tørke helt ut fram til jul så må man jo lage litt annet også da! Jeg har begynt på litt vel mange prosjekter om dagen, og den lille under her er et av de. Han, eller hun, jeg har ikke bestemt meg helt, skal få følge av to til som er større og størst etterhvert! Synes de var så utrolig søte!

Mønster: Octopus family (Ravelry)
Garn: Bomullsport
Heklenål: 3 mm.

Neste ting er noe kjempekult! Synes jeg hvertfall da. Jeg så den inne hos Karoline og jeg ble kjempeforelska. Jeg er avhengig av sånn kalender/almanakksak at jeg gikk rett inn og bestilte! Det tok kanskje en uke før den dukka opp i postkassa mi =)
Du kan få kjøpt den her.
Til slutt har jeg sydd tre nye rundpinneetuier. Målene er de samme som tidligere og prisen er 200 kr inkl. porto om du er interessert =)


Nå er planen å starte på enda et nytt prosjekt som må være ferdig om en måneds tid =)

Ingen kommentarer: