onsdag 4. juli 2012

God sommer!

Som nevnt i tidligere innlegg har det blitt lite oppdateringer det siste året, men når det ikke lengre er like lystbetont, så velger jeg å bruke tiden på andre ting. Likevel, da det var ei innom jobben som visste om bloggen min, da kjente jeg at jeg har lyst til å skrive hvertfall noe, så får det kanskje ikke være så ofte. Dette innlegget har jeg tenkt at skal handle om Reinetunet. Det er der foreldrene til samboeren min bor, og svigermor er så snill at hun selger en del av det jeg lager i gardsbutikken! Plassen er fantastisk, vestlandet har en utrolig flott natur! Så nå i løpet av våren og begynnelsen av sommeren har jeg produsert litt nytt som er sendt dit. Jeg har laget samlebilder, og velger å ikke legge ved så mye informasjon her, det kan dere finne på Ravelrysiden min =)


Nå nytes det fine været når det er framme her i Trondheim, det er godt å ha litt fri, sove lenge, være oppe lenge, bare ta det med ro og lade batteriene før høsten kommer så plutselig!

God sommer!

17 kommentarer:

★MK★ sa...

God sommer søta! Så mye fint og nytt du har laga nå da=) Flinke Miriam som kan alt

Anonym sa...

ESMajea24Hei igjen, det var kosligt åtreffe deg i butikken. Så mye fint du har produsert. Jeg fikk litt ny giv etter praten vår så nå er jeg igang med strikkemaskin, og selvsagt med pinner. Hilsen kari i Strikkemakeriet

hege sa...

Å så mye fint du har laga for salg! Moro da!
Jeg savner blogginga di, men skjønner godt behov for pause. Gøy å treffe på deg i butikken av og til da!
Fortsatt god sommer MirreVirre! :D

Petrinetrollmor sa...

Hei ;) Kom plutselig på at det var lenge sidan eg hadde vore innom deg, så eg måtte berre. Blogginga med meg har gått i rykk og napp. Men eg strikker og nålefilter som aldri før. Det blir eg aldri lei av. Håper du har det berre bra:)

klem

frøken ij sa...

Jeg kom plutselig over strikkepinneetuiene dine på Jens Hoff på Solsiden. Begynner å bli en stund siden nå da.. Det var da jeg oppdaget at du hadde flyttet til byen :)

Ha en super helg :)

Bollywood replica outfits for men sa...

Very efficiently written article. It will be useful to anyone who usess it, as well as myself. Keep doing what you are doing – i will definitely read more posts.

Jodhpuri suits for wedding sa...

We invite you to share your questions, opinions, suggestions or greetings to us, to your colleagues and other visitors of this website.

Interpersonal Skills sa...

Supper creative articles posting. Thanks for sharing, please keep it up to date.

Marit sa...

Så mye fint du har laget. Lykke til med salg og god høst.

FIFA15Coins sa...


FIFA 15 Coins,just take a look here Cheap Price FIFA 15 Coins,you will take fancy with this site all along. Welcome to buy FIFA Coins in our store through following: http://www.xyfifa.com/

vuhelp sa...

Vuhelp are providing you better help in courses and also entertainment. Vuhelp develop assignment solutions, past papers, current papers and final project solutions for the students. You can also find out some interesting news and hot current affairs"

Water Park in Delhi NCR sa...

I don’t know how should I give you thanks! I am totally stunned by your article. You saved my time. Thanks a million for sharing this article.

HD Wallpapers sa...

Beautiful work, as always..

Gst consultants delhi sa...

Very great post. I simply stumbled upon your blog and wanted to say that I have really enjoyed browsing your weblog posts. After all I’ll be subscribing on your feed and I am hoping you write again very soon!

UX Designers India sa...


This is wonderful. I am not quite much with the internet, but I believe that what I just read is some good material. Thanks for writing such wonderful article. God bless.

App developers india sa...

Nice Post. All readers will definitely like this post. Looking forward to your next post.

Gst Experts Delhi sa...

I certainly agree to some points that you have discussed on this post. I appreciate that you have shared some reliable tips.