fredag 1. februar 2008

Hespetre og nøstemaskin!!!

I går fikk jeg nøstemaskina mi i posten, og da var det endelig tid for å prøve hespetreet også! Det fikk jeg til jul, men fant ut at jeg skulle vente med å nøste opp hespene til jeg hadde fått tak i nøstemaskin så jeg ikke skulle ødelegge garnet. I går kom den, og jeg måtte jo prøve med en gang så klart!


Sånn så prosessen ut:




Og etter iherdig snurring og nøsting ble en hespe på 270 gram slik:




Nøsta også opp en del andre rester, men de ble lissom ikke like fine som de her da....


I kveld blir det bare en stille kveld for min del, frister ikke spesielt mye å ut i det været vi har hvertfall... Det er helt kaos kan man si, det snør littegrann...


Bare se her:


Ha en super helg alle sammen, nå kaller strikketøyet!

2 kommentarer:

Frk.Badegakk sa...

Så gøy!!!
Jeg har ikke sånn fancy nøstemaskin jeg da, men jeg hadde stoooor glede av hespetreet for det om! Kan høre strikketøyet kaller her også! Holder på å få ferdig Charade sokk nr.2, og nå er jeg snaaaaart i mål! Og godt er det for det kribler i fingerne etter å begynne med noe nytt. Bombe. UFO makeren Frk. Badegakk...*humre*

malla-b sa...

ser ut som det er samme veiret over alt i kveld. Flott hespetre og nøstemaskin du hadde fått. Ha ei fin helg.