lørdag 31. mai 2008

Ut i det fri!

Det er ikke så veldig mye håndarbeid om dagen, tror nesten jeg er en tanke lei... Eller, jeg føler bare ikke for å ha samme produksjonsnivå som tidligere. Har noen tanker om mønster og design på gang, så jeg tror tiden vil gå med til det framover! Det er jo ganske så stille her om dagene også, så jeg tenkte jeg skulle vise noen bilder fra en dagstur til Lahell ved Drammensfjorden i stedet. Thomas og en kamerat klatra og jeg svinsa rundt med kameraene mine og kosa meg stort på svabergene i sola og den varme vinden! Tida framover nå er så utrolig deilig!

Hvem kan vel ikke like det bildet her? Det her er rekreasjon til tusen for meg, kunne gått og gått hele dagen på sånne steder!


Måtte leke litt med makrofunksjon igjen, så klart, og løvetenner med fallskjermer er veldig fine!

Videre måtte jeg leke litt med alle manuellfunksjonene på speilrefleksen, og spindelvev er facinerende så lenge det ikke er noen edderkopper i det! Eller, her hadde det jo gjort seg med en liten Petter, men han hadde gått seg en tur...=)


Etterhvert ble det kveld og på tide å reise hjem igjen. Bildet er tatt innover mot Drammen.
En utrolig fin måte å bruke en dag på, hadde vel fort blitt sittende helt rolig resten av kvelden hvis jeg hadde blitt hjemme!


Denne uka har jeg også hatt bursdag, dagen var bare rolig igrunn. Behandling som tar på kroppen er ikke så festlig når sånne dager kommer, men sånn er det nå bare! På kvelden fikk jeg middag hos Thomas, rype han hadde skutt og tilberedt selv! Flinke gutten! Og karamellpudding! Namnamnam! Pent pynta var det å. Tok ikke noen bilder av det, enkelte minner beholder man selv...!

Ha en fin helg, nyt det fine været!

3 kommentarer:

frøken ij sa...

så ut som en herlig dag. :) ha en flott helg!

Anonym sa...

Så fine bilder :D

Anonym sa...

Gratulerer med vel overstått!! Ser ut som eg og du har samme tanker når det gjelder rekreasjon!

Veldig flotte bilder du har tatt.. Kjem nok til å luske rundt på jakt etter løvetanner, eg no.. ;D