lørdag 20. desember 2008

Heklenåletuitingsak!

Da har jeg endelig litt håndarbeid å vise fram igjen! Til og med noe jeg har laget til meg selv! Dette er et heklenåletui som jeg fant oppskrift på på Ravelry. Kjekk sak å ha nålene i. Jeg har hekla den i Bomullsport på nål 3, så det ble litt modifikasjoner. Jeg prøvde først med tykkere garn og nål, men det ble så stort og klumpete!


Sånn ser det ut inni:


Jeg har også hekla litt juletrepynt til meg selv. Mønsteret er å finne i Garnstudios julekalender. De mangler litt pynt inni midten enda, men det venter jeg på i posten. Siden det tar litt tid før det kommer ville jeg vise de fram med en gang.


Til slutt vil jeg vise fram en julegave jeg har fått, riktignok bare hvor fint den er pakka inn da, jeg har jo ikke åpna den enda! Er veldig spent på hva det er da!


Da er det tilbake til sportsendingene på tv'en! Heia Norge!

6 kommentarer:

mono sa...

Du er jo bare knakende flink, jente! Det etuiet ble kjempefint!! =)

Alt godt ønskes deg og dine! =)

Anonym sa...

Lurte på om du ville tatt mye for å hekle og selge en slik harepus du har lenger nede på siden. Syns den var så nydelig! Har et lite barn i magen som jeg kunne tenke meg å ha en sånn til..

Har egentlig litt lyst å prøve meg på å lage en selv, men er ikke kjempestødig på hekling, så tror engelsk opskrift kan bli litt for vanskelig for meg...

MirreVirre sa...

Det kan jeg godt gjøre, er det noen spesiell tidsfrist du trenger den til?
Oppskriften er ikke så vanskelig å forstå, men jeg kan jo gjerne lage en for deg! Hvis du sender meg en mail på mirrevirrehobby@yahoo.no hadde det vært veldig fint!

Ruth sa...

Så fint det etuiet var da!! Ynskjer deg ei god jul! :-)

Skautrollet sa...

Ønsker deg en fredelig og god jul.
Følger med på bloggen din til neste år også. Godt nytt år.

Fru Keilegavlen sa...

Kjempeflott etui!! Ønskjer deg og dine ei riktig god jul!!