tirsdag 10. mars 2009

Award!

Jeg har fått en musikkaward fra Baddie! Denne har jeg ikke sett før, så det var litt artig!

Med awarden følger det 5 spørsmål som skal besvares:
1.Tidenes Norske låt
2.Den beste fest låt
3. Din fineste rolige låt
4. 80 tall`s sang
5. Nevn en sang og hvorfor

Vel vel, her er mine svar:

1. Forsvarets luftvernrakett av Postgirobygget
2. Poison av Alice Cooper
3. Angel av Sarah McLaclan
4. You give love a bad name av Bon Jovi
5. The Bitter End av Placebo. Det er en sang man bare får så utrolig mye energi av og rett og slett bare blir glad av!

Jeg ser at jeg har ganske blanda musikksmak til tider. Hører mye på radio, så da blir det ikke så mye av det jeg vanligvis hører på =)

Awarden sender jeg videre til følgende 5 bloggere:
Frk.Badegakk
Frøken ij
Røvardottirs skattekiste
Ullhedina
Fidus Fanteri

1 kommentar:

frøken ij sa...

Da har jeg fått den av to stykker på en dag, er vel meningen jeg skal gjennomføre den da ;) Kommer etterhvert.