mandag 7. september 2009

Shopping =)

Idag har jeg vært ute å kosa meg skikkelig! Det har blitt garn og stoff og mønstre!!! Nam nam =)
Det meste av garnet er til julepresanger og det grønne er valgt ut av mottaker selv. Det blir ikke så hemmelig, men så får hun heller noe hun har lyst på! Stoffet skal brukes til en del pinneetuier tenkte jeg. Planen er å få sydd opp en del til julemesser og lignende melder seg!

Pappa har forresten kjøpt litt deilig smerte til meg =) Jeg har sett på denne matta lenge og har hatt litt tro på den egentlig. Leste en artikkel hos legen på fredag og da ble jeg mer sikker. Jeg har prøvd den, og det gjør faktisk ikke så vondt ! Etter ti minutter på den var jeg god og varm i nakken og synes det var godt jeg!

I går tok jeg meg en økt ved symaskina igjen, og her kommer to nye rundpinneetuier. Er du interessert koster de 200 kr inkl. porto. Bare å ta kontakt =)




Til slutt vil jeg vise fram søsteren min =) På lørdag var hun i Disneybursdag med egendesignet antrekk. Hun har gjort det aller meste selv, synes hun er flink jeg!!!

Nå er det tilbake til litt strikking og kos! Jeg har kommet godt på vei med julegavene, så etterhvert blir det kanskje litt mer å vise i bloggen!

6 kommentarer:

Ingrid sa...

Fin blogg du har. Du lager så mye fint:-)

Pillen sa...

Tinde fra Gjestal har jeg aldri sett før. SÅ UTROLIG spennende ut.

Morsomt med sånne shopping runder!

Ninian sa...

SV: Bilder kommer når benkeplata er på plass tenker jeg, vil jo gi et godt inntrykk. ;) Ser du har kjøpt deg spikermatte, jeg prøvde det her om dagen, og det var egentlig mest ubehagelig, men så har jeg ikke vondt noe sted heller.. =) Du får si fra hva du synes når du har brukt den en stund, fint å kunne fortelle om det til kundene mine vettu.. =)

Ruth sa...

Så flink du er som har kommet så godt i gang med julegaver. Jeg har begynt jeg også, men så er det så mye fint som jeg syns jeg må lage til meg selv - lenge leve egoismen. ;)

Søsteren din ble jo flott da. Jg har litt sansen for alver.

Ha en fin dag i morgen.

Jorun sa...

Så fine etuier! Søsteen den var virkelig fin i det antrekket!

caroline sa...

hei miriam:)
du, jeg er veldig spent på hvordan denne spikermatta er - kan ikke du skrive i et lite innlegg hvordan den har funka - eller bare legg igjen en mld hos meg:) hehe.. takk for sist forresten, håper alt står bra til oppi gata:)
klemmm