onsdag 28. oktober 2009

Garnslanking???

Jeg har drevet litt aktiv garnslanking i det siste, og jeg har jo strikka votter og lue til ei lita jente ( i et tidligere innlegg). Det nøstet blir forøvrig aldri tomt det, så nå ble det sokker også... Og det er fortsatt mer igjen!!! Jeg var redd det ikke var nok til disse jeg, men så feil kan man altså ta! De er egentlig mye mer mørkebrune. Dagslyset nå er så hvitt at ingenting blir helt riktig gitt...

Mønster: Fra Nøstebarnboka
Garn: New Zealand Lammeuld fra 123knit
Pinner: 4,5 mm.
Størrelse: 4-12 mnd.

Jeg har også strikka sokker igjen. Det har blitt en stund siden forrige par nå, så det var på tide. Var litt lei, men når jeg kom igang igjen gikk det så fort atte! Greit med sokker på litt tykkere pinner! Også disse er egentlig mye mørkere da, de er brune, ikke grå...

Mønster: Brigid (Ravelry)
Garn: Regia Silk 6-ply
Pinner: 3,5 mm.
Størrelse: 36-37

Neste sokkeparet nå er til meg selv, og det blir knestrømper! Tror de blir veldig fine asså =) De er strikke på pinne 2,5, så det kan nok ta litt tid, men den som venter på noe godt osv!
Ble du nysgjerrig? Da kan du se HER. Jeg har gjort noen forandringer så jeg får de som jeg vil ha det da. Ellers er det siste innspurt på julegavene nå, holder på med den siste! Også er det en del bestillinger på gang og andre prosjekter, så jeg er absolutt ikke arbeidsledig =)

Ingen kommentarer: