torsdag 8. oktober 2009

Perledilla

For en stund siden laga jeg dette settet til meg selv, men har bare glemt å blogge det =) Liker det veldig godt, spesielt smykket, så dette kommer nok til å bli brukt en del!

Og når dilla plutselig kom igjen, så var veien VELDIG kort inn til ebay... rart det der, hvor lett sånne fristelser ligger tilgjengelig.... De første her er porselensperler, og ja, jeg har allerede bestilt flere i andre farger og mønstre... =) Ble du frista sa du? Gå inn her da vel!

Det ble med litt andre ting også, disse skal brukes til å lage noen armbånd og litt forskjellig etterhvert tenkte jeg!
Jeg er veldig glad i antikkgull, så da ble det jo selvsagt det =)


Også et lite samlebilde av all galskapen! Du trodde vel ikke det bare var så få i hver pakke? Tihi. Hele herligheten kosta intet mindre enn 166 kr!
Jeg strikke videre og har om ikke så altfor lenge (tror jeg) noe ikke-julerelatert å vise fram! Når man snakker om jula ja, idag etter legen kjøpte jeg KK og Allers julemagasin. Nå er det jammen ikke lenge til jul ;)

Ingen kommentarer: