tirsdag 24. november 2009

Bitte små =)

Så er jeg her igjen, og nok en gang med bestillinger. Det første her er noen nusselige små selbuvotter. Jeg har juksa litt og droppa tommel, det er nemlig det jeg misliker mest med å strikke votter, men de ble jo veldig søte for det da!

Mønster: Eget
Garn: Regia og Arwetta, en liten rest av hver
Pinner: 2 mm. !
Størrelse: Ca 4 cm lange =)

Så har jeg sydd litt igjen. Det har blitt tre rundpinnemapper, to av de på bestilling, den tredje er til salgs. Selges for kr 200 inkl porto.

Nå er det tilbake til strikkinga igjen, jeg har masse på pinnene og koser meg med det!

4 kommentarer:

Unknown sa...

...å gosh så nusselig de er... :O)

Så mye flott du har både sydd og strikket. Likte så godt den til å henge øreringer på... :O)

Ønsker deg en fin kveld!

Jorun sa...

Virkelig mye flott du har laget siden sist jeg var innom!

Anonym sa...

Så utrolig søte vottene ble :)

Odrun Bergland sa...

Åh - så lekkert pinneetui! Jeg kjøper det gjerne - om det ikke er solgt da.. Hvordan går jeg frem?