torsdag 12. november 2009

Det begynner å nærme seg!

Og da mener jeg at jeg har to jubileer på bloggen =) Det er ikke lenge før det er 30000 besøkende og jeg har skrevet 200 innlegg! Da skal det komme noe morsomt, må bare vente litt til!
I mellomtiden har jeg noen flere bestillinger å vise fram!
Først og sist kommer det en Pebblevest!

Mønster: Pebble
Garn: DROPS Paris
Pinner: 4,5 mm.
Størrelse: 0-6 mnd.

Så er det et par pulsvarmere som er strikka kun for moro skyld! jeg vil imidlertid gjøre om litt på tommelkilen på de neste jeg evt strikker, for mønsteret oppå hånda ble litt skjevt...
Mønster: Whither Mitts
Garn: Arwetta, dobbel tråd
Pinner: 3,5 mm
Størrelse: Medium

Så er det en bestilling igjen da. Jeg skulle jo som kjent ikke strikke flere kopptuer, men tror du ikke det ble 5 til a? =)
Disse blir sendt i mårra!
Mønster: Grandmother's favourite dishcloth
Garn: DROPS Paris og Cotton
Pinner: 4,5 mm.

I samme pakke blir denne mobilsaken sendt! Ei venninne fikk Iphone til bursdagen sin og ønska seg noe å ha den i så den ikke blir så stygg =)

Mønster: Eget
Garn: Mandarin Fiesta
Heklenål: 4 mm.
Størrelse: Til Iphone

Her er vest nummer to, og det er to vester asså, har ikke tatt bilde av samme vest to ganger =)

Idag har jeg fortsatt litt med bestillinger, begynner å komme ajour nå!

1 kommentar:

Frk.Badegakk sa...

Ååååå! De pulsvarmerne var så herlige! Må full fart inn og bokmerke mønsteret på Ravelry!!!=D
Flink og ikke minst produktiv du har vært!

*slenge kanelsnurr til*
=D