torsdag 19. november 2009

Nye fine ting!

Jeg har i det siste kjøpt masse fine ting, og nå kommer de i posten en etter en!
Først ut er det litt Manos Del Uruguay Silk Blend! Så på bildet hos Beyla og var solgt! Garnet er kjøpt på ebay og var ikke så avskrekkende dyrt. Det spørs om ikke det blir bare til pynt det garnet her, er nesten litt for fint til å brukes =)


Så har jeg kjøpt enda mer garn. Dette er fra 123knit. De to ballnøstene skal bli et sjal etterhvert tenkte jeg, og det lilla sokkegarnet skal bli sokker til mamma.

Idag kom det derimot noe annet enn garn! Det kom nemlig veldig fine smykker! De kjøpte jeg på Etsy, det er egentlig et veldig farlig sted! Det er fortsatt veldig mye jeg har lyst på der! Disse er kjøpt hos HaberHeartwork. Dyre var de heller ikke. Nedenfor kan du se de fine jeg kjøpte!



Jeg har også fått gjort ferdig en del ting ser jeg. Glemmer nesten å blogge de. Tror det har med at det er så mørkt ute hele dagen, så det er vanskelig å få tatt litt ålreite bilder. Alt som er ferdig her er bestillinger =)

Mønster: Milo (Ravelry)
Garn: DROPS Paris
Pinner: 4 mm.
Størrelse: ca. 6-9 mnd.
Mønster: Eget
Garn: Fritidsgarn
Heklenål: 6 mm.
Størrelse: 39
Mønster: Egen versjon av Drops poncho
Garn: Rubin
Heklenål: 4 mm
Størrelse: ca 2 år.

Dagene går ganske rolig. Formen er heller elendig med dårlig mage og konstant slapp. Satser på at det går seg til ganske fort! Den supre uka i forrige uke får være det jeg tenker på!

3 kommentarer:

Frk.Badegakk sa...

Gratulerer med nye, flotte ting! De smykkene var utrolig lekre da!
Og så flink du har vært med pinnene i det siste! Milo var helskjønn da!=D

Ruth sa...

Det Manos garnet er bare nydelig. Jeg har gått og siklet litt på det selv. Siklet MYE skal jeg være ærlig.
Smykkene var flotte også og jeg er enig i at Etsy er et skummelt sted.

Duer i hugget med strikkingen, det burde jeg også være - isteden for å sitte her og lese blogger. ;) Ha en fin dag da.

Beate sa...

Så mye flott du har å vise fram her i dag :)