søndag 24. januar 2010

En helt vanlig søndag =)

Jeg startet dagen med en dusj og tenkte at jeg ikke hadde så mange planer, men plutselig satt jeg i bilen på vei til Svinesund. En skikkelig harrytur med andre ord =) Det har ikke blitt så mange av de i det siste, mest på grunn av at formen ikke har gitt rom for sånne lage "gåturer". Men idag, ja idag ble hele Nordbysenteret trålet og jeg fant da litt forskjellig artig jeg! De har nemlig Panduro der! Så da ble det to nøster skikkelig syntetisk garn som jeg skal bruke til noe artig, en big-bag med matryoshkadokker på (fått veldig dilla), noen klistremerkesaker, en amigurumiheklebok med søte figurer og selvsagt godteri! Man var jo i Sverige =)

Jeg må nesten vise fram noe strikkerelatert også, eller noe ferdig da. Og da blir det et par votter jeg har strikka på bestilling. Disse vottene har jeg strikka ganske mange par av egentlig, men blir lissom ikke lei av mønsteret =)

Nå er det snart klart for middag, og jeg kjenner at jeg bare skal kose meg med litt strikking resten av kvelden, jeg er nemlig ganske sigen i øyeblikket =)
Ha en fin uke!

2 kommentarer:

Margrete's lille hjørne sa...

Å, jeg har også bestilt den boka!! Sitter og venter i spenning på at jeg straks skal få den i posten! *gleder meg*

Lykke til med prosjektene, og forresten kjempeflotte votter:)

M

Frk.Badegakk sa...

Sjokolade, jeg kan se sjokolaaaaaade!!!!*peke*