søndag 10. januar 2010

Gullfisk =)

Jeg så for noen dager siden en versjon av Swedish Fish Socks hos stickadochvirkads på Ravelry, og den måtte jeg bare prøve! Disse er tiltenkt som nattsokker til meg selv, for det er så innmari kaldt på beina om natta. Helt til nå... Nå når jeg er ferdig med sokkene ser det ut til at kuldeperioden er over, men jeg er i hvertfall helt klart for en ny periode om det skulle komme =)

Mønster: Eget
Garn: Regia Silk 6-ply
Pinner: 3,25
Størrelse: 36

Jeg var en liten tur på Stoff og Stil i går, og dette var det jeg endte opp med! Der var det så mye folk at jeg nesten fikk hetta, så skal holde meg langt unna på lørdager framover!
De stoffrutene skal brukes til pinneetuier, det er på tide å lage noen flere =)

1 kommentar:

Ruth sa...

Jeg har faktisk måtte gå til anskaffelse av nattsokker jeg også. Det trodde jeg aldri skulle skje. Jeg har alltid vært alt for varm på bena. :) Dine var ihvertfall flotte. Gøyalt med det fiskemønsteret.

Ha en super uke.