tirsdag 5. januar 2010

Lue og portemone!

Jeg er tilbake, denne trenden med et innlegg om dagen lever enda :P
I romjula fikk jeg bestilling på ei lue som skulle matche et sjal jeg har hekla og solgt, og her kommer den. Jeg har jo ikke hekla en eneste Divinelue... haha, dette er nemlig nummer 7 i rekka og jeg er fortsatt ikke lei!

Mønster: Divine
Garn: Lucca
Heklenål: 5 mm
Størrelse: Dame

Også har jeg eksprimentert litt mer med portemoneene da... Denne gang med for! Det ble ikke heeelt vellykka, men øvelse gjør mester! Nå må jeg bare vente på forsendinga med flere rammer, for jeg har ikke flere i den formen. Men jeg har en annen som jeg skal leke litt med nå snart! Jeg fikk lurt det til sånn at det som ble mest mislykka ikke synes noe særlig, så det ble ikke såååå ille som jeg forst trodde =)


Mønster: Eget
Garn: Lucca Tweed
Pinner: 3 mm

Nå er det tid for mer strikking, kanskje litt søm og en liten tur ut på jakt etter en ny seng. Det er jungel det!

4 kommentarer:

malla-b sa...

Kjempefin lue og portmoni.

Ann Tove sa...

Lekker hue og portemone.Har lenge vore på jakt etter lås, eller ramme til slike. Deler du adressa til der du får dei frå ?
Ha ei flott og produktiv veke.

Margrete's lille hjørne sa...

Den lua var bare kjempefin! Egen oppskrift, eller er den å finne?

Kaur sa...

Det var en veldig søt lue! Tror jeg må prøve meg på en sånn til eldstejenta mi :-)