onsdag 10. februar 2010

Sminkepung!

Jeg har fått brukt hodet litt og tenkt godt på denne sminkepungen =) Jeg har ikke laga sånn stående bunn før, og jeg gjorde en liten feil... Jeg klipte hjørnene rett av i stedet for å lage et hakk, også sydde jeg foret litt tett opp til glidelåsen så det ikke er så veldig lett å åpne den... Men men, sånn kan det gå. Øvelse gjør mester =)

Sånn ser den ut oppi da:

Så har jeg hekla ei lue igjen. Her går det i garnslanking =) Jeg har nemlig en del å ta av!

Mønster: Divine Hat
Garn: Lucca Tweed
Heklenål: 5 mm.
Størrelse: Dame

Så har jeg strikka og tova et par votter. Disse er egentlig mørk mosegrønne, det var bare lyset som ikke ville samarbeide. Dette er også et garnslankingsprosjekt!

Mønster: Tova votter
Garn: Pt3
Pinner: 5,5 mm.
Størrelse: 7-10 år

1 kommentar:

Petrinetrollmor sa...

Hei igjen ! Du står på ser eg, flotte saker igjen! Du, den sminkepungen ser heilt super ut:) Hatt og votter, fine farger !

Ha en fin kveld vidare!