søndag 2. mai 2010

Mer divine

Bestemor gav bort lua si i bursdagspresang og spurte så pent om ikke jeg kunne hekle en til, så da var det bare å svinge heklenåla igjen! Det gikk ikke så lang tid før denne også var ferdig og sendt avgårde. I går kom den fram og bestemor var fornøyd!

Mønster: Divine hat
Garn: Pt5 Sport
Heklenål: 6 og 5 mm
Størrelse: Dame

Jeg har nå hekla godt over 20 luer av denne sorten, men er merkelig nok ikke lei enda. Jeg holder faktisk på med flere til Luer for Huer =)
Neste innlegg skal jeg prøve å holde uten luer, jeg har nemlig strikka ferdig en topp til meg selv som jeg bare mangler å ta bilder av! Ble så fornøyd! Stay tuned!

6 kommentarer:

karin sa...

Den var kjempefin!!!! Sånn har jeg også lyst på...... ? ;)

Lissi sa...

Vilken otroligt fin mössa

Siren sa...

Luene dine er helt fantastiske:)

Unknown sa...

Denne var kjempeflott!

Elins Strikkeri sa...

Flott lue, trur eg må lage ei slik ein gang:))

Siv Sandbu sa...

Hei
Er det mulig å få oppskriften ?? Eller har du laga oppskriften selv..da skjønner jeg du ikke vil gi den bort..