tirsdag 31. august 2010

Fine garnet!

I helga var jeg på hyttetur med koselige damer/jenter fra Uformelt, og det var bare utrolig koselig! Jeg hadde ikke møtt noen i virkeligheten før, men likevel følte jeg jo at jeg kjente de! Kjempetur som jeg gleder meg til å være med på igjen! På denne turen ble det jo kjøpt en del garn... Jeg prøver jo å stæsjbuste litt, men det var ikke lett der gitt! Fra venstre på første bilde ser du to hesper Wollmeise, 6 hesper TuLLiBaLL, en hespe med noe fra Pickles tror jeg, noe annet jeg har bytta til meg, Regia Stretch, Mirasol og Drops Delight. Trenger jeg si at det er helt nydelig garn alt sammen???

I forbindelse med turen fikk vi rabatt på Hifagarn, og det kan man jo ikke bare gå forbi... Så da ble det 1,2 kg Hulda Kamgarn på meg. Det brune har jeg to av da, men den ene var i strikkinga =) Dette skal det bli Olive av, og jeg er godt i gang. Er veldig fornøyd med garnet så langt! Tror det blir veldig fint når det blir ferdig asså! Blir jo mye igjen av de andre fargene, men det skal nok få bein og gå på det også tenker jeg!


Til slutt så får jeg vise fram at det faktisk har skjedd litt stæsjbusting også da, 100 gram fritidsgarn har blitt til tøfler! Disse vil etterhvert komme i nettbutikken min!

Mønster: Eget
Garn: Fritidsgarn
Heklenål: 6 mm
Størrelse: 37-38

3 kommentarer:

Unknown sa...

åååh! Så mye flott garn! Skjønner jo at jeg bor på feil kant av landet, siden jeg aldri har mulighet til å bli med på uformelt-tingene...

Elins Strikkeri sa...

Kjempeflotte tøfler og så alt det fine garnet da:))

Skautrollet sa...

Så mye fint garn. Heldiggrisen :))
Så er det bare å kose seg med å finne fine mønstre til det. God helg