onsdag 18. august 2010

TuLLiBaLL Karius

Da er Kariusen endelig ferdig! Det var litt drøyt asså =) Men det ble veldig fint til slutt synes jeg! Nå har jeg ikke strikka på dette så veldig ofte når jeg tenker meg om, det har blitt mye liggende i veska mi egentlig... tihi, man må ha et strikketøy overalt! Garnet var nytt for meg, TuLLiBaLL, men det var utrolig godt å strikke med og jeg vil nok gjerne bruke det mer! Du kan finne det HER.


Mønster: Karius etter eget hode
Garn: TuLLiBaLL Ullent Høst
Pinner: 4 mm
Størrelse: Sikkert over to meter langt =)

4 kommentarer:

sjante sa...

Så stili bilde:-D
Første gang innom og må si du har stikket og sydd masse flott:-)

Mirdiz sa...

Stilig sjal!:)

Anita Tørmoen sa...

Flotte bilder av et fint høstskjerf:)

karin sa...

Tøft! Liker fargen og type skjerf!!