mandag 13. september 2010

Veyla

Disse har jeg hatt lyst til å strikke lenge, og fristelsen ble rett og slett for stor i Trondheim, og garn ble med hjem. Strikka en pulsvarmer før jeg møtte Smurfa fra uformelt og vi skulle kjøpe knapper. Viste seg at også hun strikka disse i nettopp grått. Jammen er verden liten :P Strikka den andre kvelden før jeg reiste og sydde i knapper. Droppa det hullmønsteret oppå hånda, av den enkle grunn at jeg glemte det... =) Ble jo fine uten også da... Tihi

Mønster: Veyla
Garn: Drops Merino Extra Fine Baby
Pinner: 3 mm
Størrelse: S

13 kommentarer:

Petrinetrollmor sa...

Ja, visst vart dei fine, kjempefine. Ja, grått kan virkelig vere ein fin farge. Og det var då også eit fint mønster, og artig med dei knappane !


Ha ein fin mandagskveld, det vesle som er igjen av han !

malla-b sa...

Desse var kjempelekre.

Unknown sa...

Åhh, de er kjempelekre i grått!
Har de som favoritter på Ravelry jeg også..., håper jeg får strikket de en gang!

Smått og Stort sa...

Wow- nydelige! Jeg har "trålet nettet" etter oppskrifter på pulsvanter i det siste, men har ikke funnet så mange... Det er jo sesong for disse nå- og julegavene skal vel komme i havn etterhver også.
Ha en flott kveld-
klem fra Sissel

Elins Strikkeri sa...

Nydelige pulsvarmere, desse skal eg og strikke om ei stund:))

karin sa...

De var veldig fine!
Takk for tipset på oppskrift, denne har jeg lyst til å prøve:))
Begynner å bli tid for småstrikk igjen nå;)

månestråle sa...

så kjempefine pulsvarmera du har funnet mønster på !!!
Må ut på leit nå ja :)
Takk for flott tips:)

Anita

Mirdiz sa...

Nydelige votter!!
Sånne vil jeg og prøve meg på;)

Anonym sa...

Kjempe fine pulsvanter du har strikka

★MK★ sa...

De ble sykt nydelige Miriam!

G-Anette sa...

Åh, disse var LEKRE! Gjorde jo ingenting at du "glemte" litt av mønsteret ;) Er det ikke vanskelig med så mye "pirkete" mønster og oppskrift på engelsk?

lena sa...

Så flotte de var! *frister til å strikke*:) Grå er en fin farge altså:)

mimouna sa...

Veldig pene, og det var i grunnen nok med mønster på mansjetten. Det er tiden for slike pulsvarmere nå, deilig å ha på seg når man skal ut.