fredag 17. desember 2010

Det er ikke bare jeg som får kalender!

Jeg har nemlig laga kalender til Anders, så han har noe å glede seg over når jeg ikke er der =) Han ble så glad, og da er det jo spesielt gøy å lage! Det er stort sett ting jeg mener han trenger, veldig greit å kombinere det sånn!

Så da fikk han glassbrikker. Trenger det kanskje ikke, men det var jo gøy med noe hjemmelaga da!

Mønster: Eget
Garn: Mandarin Classic
Heklenål: 3 mm

Grytekluter derimot, det trenger han! Når jeg er på besøk må han ta alt ut av ovnen, av den enkle grunn at jeg ikke har nok styrke i en arm til å bruke en grytevott... Nå derimot, nå kan jeg også ta ting ut av ovnen når jeg er der =)

Mønster: Eget
Garn: Drops Paris
Heklenål: 3 mm

Jeg har fått mange flere fine gaver i kalenderen fra Renate, jeg er bare så fryktelig dårlig til å ta bilde av de. Glad er jeg hvertfall i alle fall!!!

4 kommentarer:

Unknown sa...

så moro at du har laga kalender til han! Jeg skulle egentlig lage til Esben også, men... Det ble bare ikke til det :P

God helg!

mimouna sa...

Koselig kalender. Og at den inneholder ting du vet at han trenger viser omtanke. Akkurat det er jo det fineste med slike kalendere - følelsen av at noen har brukt tid og krefter for å lage noe til akkurat deg.

Ha en god helg!

★MK★ sa...

søtinger;) Hva skal du i jula?

littleclair sa...

so cute for these.I love it.
do you love for moncler?
http://www.monclerit.com