torsdag 10. februar 2011

Litt nytt igjen!

Jeg har bøsta mer stæsj! Føler jeg er ganske flink til det for tiden... Om man ser bort fra garnet jeg har kjøpt til andre prosjekter... *kremt*

Denne jakka synes jeg er utrolig søt, så jeg måtte bare strikke den! Har ikke noen mottaker enda, men det kommer vel fort =)
Mønster: Sidelengs strikka jakke
Garn: Mini Duett
Pinner: 2,5 mm
Størrelse: 1-3 mnd

Har strikka denne babybuksa fra Drops også, den var veldig artig og ikke den siste! Brukte opp mer rester her også!
Mønster: Bukse
Garn: Lerke fra Dale
Pinner: 3,5 og 4 mm
Størrelse: 6-9 mnd

Så har jeg strikka to siklesmekker. Kjapt og greit prosjekt, men det ukjente bomullsgarnet jeg brukte vet jeg ikke helt om egner seg...

Mønster: Kerchief Bib
Garn: Ukjent bomull
Pinner: 3 mm

Så har forelskelsen ønska seg ny lue, og det måtte han jo selvsagt få!!! Strikka ut fra noen mønstre, etter eget hode og litt forskjellig =) Han ble fornøyd, og da er jeg det også!
Mønster: Eget
Garn: Pt5 Sport
Pinner: 3,5 mm

Til slutt et par votter som er strikka på bestilling!

Mønster: Eget
Garn: Falk
Pinner: 3,25 mm
Størrelse: Herre

Jeg strikker videre på litt av alt =) Er snart ferdig med en vest-sak til meg selv som jeg tror blir veldig bra!

9 kommentarer:

Mirdiz sa...

Kjempemasse fint du har laget:)

Pernilla sa...

Her var det mye fint, så produktiv du er. Nå er venter jeg med spenning på vesten din.
Ønsker deg en fortsatt fin uke!
Pernilla

Bella sa...

Du er jammen produktiv! Kjempefine plagg du har laget!!

¤MK¤ sa...

Hehe søtt kallenavn han har fått seg da;) Alt bra med dere? Flytta nå egentlig?

Unknown sa...

Åh, du lager så mye fint! Tenkte faktisk så sent som i morges på å lage babyklær i ull/bomullsblanding til våren, og nå ble jeg i hvert fall inspirert!

Sysleglad sa...

Dette var da ikke bare litt! Så mye fint du har laget i det siste:)

Maud sa...

Utrolig morsomme votter ;)

Moan sa...

For en søt jakke!
Og jeg likte godt buksa og! :-)

Unknown sa...

Så flott jakke! Du er sinnsykt produktiv syntes jeg :P

Ha ei flott uke!