fredag 1. april 2011

Dew Drops

Jeg har strikka sjal igjen. Det har gått en stund siden sist, men nå er jeg tilbake! Holder på med et annet et nå, er ikke så mye igjen. Jeg har hatt noe tULLiBALL-garn liggende, og det bare måtte bli sjal! Det er vel egentlig beregna på sokker siden det er nylonforsterka, men det funka veldig fint til sjal også! Har også nok garn igjen til pulsvarmere, jeg må bare få til det fineste mønsteret først =)


Mønster: Dew Drops Shawl
Garn: tULLiBALL Ull og tøys, farge drømmefanger
Pinner: 4 mm
Størrelse: Ca 190 cm over langsiden.

4 kommentarer:

Anonym sa...

oj! Det var jammen flott!
God helg!

"Romfortrivsel" sa...

Veldig flott sjal!
Deilig farge og luftig struktur. Ser herlig ut å ha på seg.
God lørdag til deg!

Unknown sa...

Så fint det var, nydelig farge. Jeg ønsker deg en god helg. :))

Maria sa...

Nydelig! Nå fikk jeg lyst til å strikke igjen faktisk, må bare finne garn!