torsdag 26. mai 2011

Marie

For to uker siden var vi på tur, og da måtte jeg ha noe som distraherte tankene litt. Jeg er nemlig ikke særlig glad i fly... Startet to dager før vi reiste så jeg var ferdig med mønsteret i halsen og hadde delt av for ermer. Så da var det bare glattstrikk på tur! Den gjorde godt, jeg kom meg fint gjennom turen og synes ikke tanken på å fly er fullt så avskrekkende lengre! Det gjelder å gjennomføre nok ganger =)
Utrolig søt genser som er strikka "feil", altså mønsteret rundt halsen. Likevel synes jeg den ble utrolig søt, og kommer absolutt til å strikke den igjen!

Et lite nærbilde av mønsteret:
Og gule knapper bak som den ekstra touchen! Er veldig glad i gult og lilla sammen!

Mønster: Marie
Garn: Mini Duett
Pinner: 3 mm
Størrelse: 9 mnd

6 kommentarer:

Fru Helianthus annuus sa...

Søt genser :) Det tok litt tid før jeg skjønte at det var i babystørrelse, så jeg lurte litt på hvorfor du ikke viste den på deg :P Gjorde seg med de gule knappene!

Sidselsidserk sa...

Kjempesøt genser! Smart distrahering mot flyskrekk - strikking kurerer det meste:-)

God helg!

wims sa...

kjempesøt genser. Og den hadde gjort seg bra i voksen str også ;O)

to vrange sa...

Kjempesøt! Gjorde seg definitivt med de gule knappene! :)

Magiske pinnar sa...

Nydeleg gensar! Dei gule knappane er verkeleg prikken over i-en. :-)

Petrinetrollmor sa...

Sæ søt genser ! Likte også veldig godt det Vimse-sjalet ditt. Ellers så hadde du mykje fint her på bloggen din, Mirre.

god klem til deg fra meg