mandag 1. august 2011

Hekla og strikka sjal

Det har blitt noen flere sjal også, her er to av de. Det første var veldig raskt å lage, og veldig gøy. Jeg har garn til ett til liggende, må bare få tid =)

KoblingMønster: Knit and crochet shawl
Garn: Drops Lima
Pinner: 5 mm
Heklenål: 6 mm

Det neste har jeg laget to av fra før. Dette skal jeg ha på meg i et bryllup senere i sommer. Garnet er ikke så veldig godt å strikke med, men det har så fint skinn, så det ble litt mer pynta.
Mønster: Aestlight
Garn: Cotton Viscose
Pinner: 4,5 mm
Heklenål: 3,75 mm

4 kommentarer:

Hilde sa...

Nydelige sjal. Veldig lekker og delikat farge.

jonna d sa...

Jag har en ide' om att starta en pyssel stafett och eftersom du är så full av kreativitet, undrar jag om du kanske skulle ha lust att vara med?
Se detta inlägg för mer info:
http://sniffarskonhet.blogspot.com/2011/08/pyssel-stafett.html
//jonna d

Linda sa...

oooo det var kjempe fint :)

Husmorspira sa...

Der var det igjen, det strikkede og heklede sjalet. Det hadde jeg på pinnene for noen uker siden, men garnet funket ikke så jeg rakk det opp igjen. Takk for påminnelse, -det er fremdeles like flott, så må i lageret igjen nå :)