fredag 8. februar 2008

Mer sokker...!

Tror jeg har fått litt sokkedilla igjen jeg, er hvertfall veldig ivrig på å slanke lager! hehe... Oppskriften på disse har jeg laget selv, ville ha en som var glattstrikka siden det var sånn selvstripende garn. Det gikk veldig bra, så jeg tror det blir flere av denne typen etterhvert, har mye sånn garn liggende! Neste par ut er et par Cable twist socks, bare jeg skjønner oppskrifta skikkelig... er noe jeg må finne ut før jeg begynner.


Her er nå hvertfall de ferdige sokkene, veldig meg i fargene kan man si!



Bildet er veldig inspirert av Frk.Badegakk som tar bilder av sokkene på en litt mer spennende måte enn jeg har gjort tidligere!

1 kommentar:

Anonym sa...

fine sokker du har strikket. :) er jo greit med ganr som mønstrer seg selv, får man spennende sokker uten at man trenger å gjør noe for det, hehe. jeg har ikke fått ferdig så mye i det siste, men jeg merker at jeg også er veldig intressert i å slanke lageret mitt. det er nesten slik at jeg ikke kose meg med strikking for jeg har bare lyst å bli ferdig.. men bare nesten. ha en fin helg :)