lørdag 28. juni 2008

Jeg har vært på shopping!

Uten å være helt sikker, så tror jeg kanskje formen er på vei tilbake nå. Av erfaring skal jeg ikke si at jeg er bra med en gang... Har brent meg på den så mange ganger. Men etter en rask titt i skapet og litt rydding fant jeg ut at jeg har veldig lite klær. Dette skyldes jo stort sett det faktum at jeg ufrivillig har gått ned i vekt, og jeg ser ut til å bli der. Idag hadde jeg såpass med energi at jeg orka å kikke på klær. Det er faktisk mye mer slitsomt enn alt annet man kan kjøpe, for det må nemlig prøves...=) Jeg fant noe heldigvis. Når man etterhvert skal litt sydover er det greit å ha litt lette sommerklær!

Her er dagens fangst:


Litt håndarbeid har det da blitt også. Eller hvertfall har jeg laget noen maskemarkører som skal hjelpe meg med å holde kontroll på strikketøyet! Alt utstyret kjøpte jeg på torsdag. Da var jeg også såpass i form at jeg orka på en tur ut. På den hobbybutikken jeg var på var det 30% på alle varer! Det er ålreit det! De hadde noe Dalegarn der også, men fikk ikke så lyst på det egentlig. Utrolig nok! Utvalget var ikke så stort og jeg fant ikke no farger jeg hadde lyst på.

En annen ting jeg kjøpte var denne boka! Ikke fordi jeg har så veldig stor interesse for fugler, men fordi forfatteren var læreren min i foto da jeg gikk på folkehøgskole. Jeg anbefaler virkelig denne boka, han er helt rå på å ta bilder!
Jeg kjøpte noen andre bøker også, men det var bare mer lett lesestoff til ferien! Noe jeg kanksje ikke skal si så høyt er at jeg har bestilt to strikkebøker, Myk start og strikk til nøstebarn, på Capris. *host host* Noe må man jo unne seg når man går sykemeldt og har fått vite at man er kronisk syk =)
Kjøpte også en bok om hukommelsesteknikk. Når jeg tok med den boka i bestillinga fikk jeg litt bedre samvittighet. Det er jo tross alt en forberedelse til studier til høsten!


Det burde vel ikke komme som noen overraskelse, men jeg har da tatt noen bilder av blomster igjen. Dere får si fra hvis det blir for mange blomsterbilder =)







Tenkte også å slenge med noen bilder av grønnsakshagen min=) Gulrøttene var ikke så veldig store enda, så de må nok få stå en stund til!

Redikkene derimot, de var blitt store og fine. Smakte godt også! I mårra får vi middagsgjester, så de må nok pent regne med redikker i salaten =)

2 kommentarer:

malla-b sa...

Kjempefine bilder du har tatt. Håper formen kjem tilbake.

Nitus sa...

Du har tatt så mange flotte bilder av blomstene dine, skikkelig fine, forsett å ta bilder av blomster.