lørdag 28. juni 2008

Her er jeg da...

Har sett denne i mange forskjellige blogger, og med lite å gjøre om dagen tenkte jeg å fortelle litt om meg å da... =)

1) Hva gjorde du for ti år siden?
Var på speiderleir i Kolding i Danmark. Var vel også i disse dager at vi hørte på VM-finalen på radio i en bil der nede =)

2) Hva er 5 ting på å-gjøre-lista mi i dag?
Strikke ferdig et sokkepar
Lage middag
Strikke videre på ei babyjakke
Slappe av
Rydde litt

3) Snacks jeg liker:
Smash er en stor favoritt om dagen!

4) Ting jeg ville gjøre dersom jeg var millionær (eller billionær):
Betalt ned min egen og familiens gjeld. Gitt til veldedighet og forskning.

5) Steder jeg har bodd:
Drammen, Asker, Klepp, Trondheim

6) Disse folka vil jeg vite mer om:
Nå er det såpass mange som har tatt denne at den egentlig er litt oppbrukt =)

Ingen kommentarer: