fredag 31. oktober 2008

Masse pakker!!!

Det er rene juleaften her enda! Rent bortsett fra at dette er pakker jeg har betalt selv da =)
Den første kom for nesten en uke siden, og er to symønstre fra Amy butler. Disse skal jeg nok få til å sy etterhvert tenker jeg. Det er såpass mye jobb at det kommer til å bli langtidsprosjekter tror jeg! Mønstrene var ikke så billige, men heller ikke for dyre til at jeg ikke kjøpte de pga det =) Jeg kjøpte de på ebay.


Neste pakke kom også fra USA, og er øyne! Disse er barnesikre og i to forskjellige størrelser og mange forskjellige farger. De er kjøpt her.
Så idag kom det fint garn hjem til meg! To hesper Lucca fra Villepinner. God service og fine priser!


Jeg fikk enda en pakke i posten idag jeg tenk! Denne kom fra To Damer. Kjempeservice der også! Jeg fikk til og med med en maskemarkør! Garnet er Hacho, og så utrolig godt og mykt! Dette ble et veldig inpulskjøp, så jeg vet ikke helt hva jeg skal bruke det til... Om noen har en god ide blir jeg veldig glad! Det er 150 gram...

Jeg har faktisk også brukt litt garn da! Jeg har strikka en Evalue i Magic Angoragarnet fra YarnParadise. Det er det ganske mye syntetisk i, og det kjennes ganske godt. Likevel er det jo godt og mykt og klør hvertfall ikke! Det gikk med ett nøste minus to meter på pinne 4,5.

Til slutt er det et egenkoponert skjerf. Det er hekla i samme garnet som lua, og det gikk med rett under tre nøster. Det garnet er utrolig drøyt! Hekla på nål 5.


Nå er det helg og snart middag foran tv'en!
Ha en fin helg!

6 kommentarer:

Nunne sa...

LUCCA er et nydelig garn. Det er så flott til babyklær. Jeg har nettopp strikket to tepper i det, og holder på med et tredje. Ikke klør det og mjukt og godt.

Jeg syns det var så bra at du hadde linka de nettsidene! To damer har jeg aldri vært innom før. Så nå har jeg sittet der ei stund...blir vel en bestilling i løpet av helga.. :))
Koselig med kommentar fra deg. Tusen takk! Alderen betyr mindre når man har samme hobby... til tross for at du er så ung er du utrolig ivrig med håndarbeide.! Sjeldent!
Liker produktene dine!
God helg!

Frk.Badegakk sa...

HAHAHAA masse garn og dilldall!!!!Noen kommer til å få en hissig mamma på nakken!!!=P

(Jeg er egentlig dypt misunnelig...;) )

Tonje sa...

Ja, er det ikke gøy å få pakker i posten... selv om man har kjøpt dem selv... Det skjerfet ditt var kjempefint.

Skautrollet sa...

Masse flott du har laget og mange fine bilder. Du er kjempeflink til å skrive også, synes jeg. Titter snart innom igjen.

Toril sa...

Flotte pakker :)

Jeg liker bloggen din kjempegodt, er innom flere ganger i uken!

Ruth sa...

Himmel og hav så mye du har strikket. Og luene ble virkelig fine.

Jeg ble helt matt av garnpakkene dine. Jeg har garnkjøpeforbud fremdeles og jeg SLITER. Jeg vil også ha garnpakker. Urettferdig urettferdig!