mandag 27. oktober 2008

Tagget!

Beyla har tagget meg, og her kommer mine svar!

1. Har du vært i noe forhold dette året? Ja, har jo det...
2. Har du feiret bursdagen din enda? Hadde hvertfall "voksenbursdag" =)
3. Kysset to personer på en kveld? Nei...
4. Vært på en diett? Er på en nå... bare sunne saker og ikke noe sånt som sjokolade og is nei...
5. Møtt en spesiell som har endret livet ditt? Spesialisten som fant ut at jeg har ME!
6. Vært utenlands? En liten rundtur i Sverige i sommer
7. Hva tenker du på nå? Så lite som mulig...
8. Klemt noen? Ikke idag...
9. Sovet i en annens seng? Japp
10. Fått en jobb?
Har en jobb jeg er sykemeldt fra
11. Gjort noe du har angret på? Nja, ikke noe store greier som jeg kommer på nå...

8 FAKTA:

1. Hjemby? Drammen
2. Alder? 22!
3. Frisyre? Forholdsvis langt mørkt hår i hestehale
4. Øyefarge? Brune!
5. Høyde? 164 cm.
6. Humør? Litt opp og ned du!
7. Hvor vil du helst være? Hjemme i sofaen, som vanlig...
8. Hva var det siste du drakk? Vann...

TING OM MITT KJÆRLIGHETSLIV:

1. Har du noen gang vært forelsket?
Ja, har jo det.
2. Tror du på kjærligheten? Ja, den finnes nok der ute en plass
3. Har du noen gang fått ditt hjerte knust? Tja, jo har vel det, men vil si hjertet er helt igjen nå =)
4. Har du noen gang knust noens hjerte? Har nok det ja...
5. Har du noen gang falt for din beste venn? Nei, har ikke det gitt
6. Har du noen gang likt noen uten å fortelle dem? Ja, men det har stort sett gått såpass fort at det var like greit å ikke si noe!
7. Er du redd for forpliktelser? Nei, vil ikke si det
8. Har du hatt fler enn 5 faste forhold i ditt liv? Nope

FØLELSER:

1. Savner du noen akkurat nå? Ikke noen spesielle egentlig...
2. Er du lykkelig? Håper jeg blir litt lykkeligere vel...
3. Spiser du noe nå? Nei
4. De siste ordene du sa til pappaen din? Ses når du kommer hjem, eller noe i den duren der
5. Siste sangen du sang? Wooden Body av Ane Brun
6. Den siste tingen du lo av? Tja, husker ikke helt jeg...
7. Den siste tingen du sa?Hallo!
8. Den siste personen du gråt for? Meg selv igrunn...
9. Hvilken bakgrunn har du på dataen akkurat nå? Sauen Shaun som strikker =)
11. Setning du bruker mye? Skal bare strikke ut omgangen...

HAR DU NOEN GANG:

Sagt: "Jeg elsker deg"? Nei, ikke enda...
Drømt noe skikkelig rart, og så opplevd det dagen etterpå? Ikke dagen etterpå, men litt senere har hvertfall hendt...
Den verste følelsen i verden? Nei, uff, det orker jeg ikke å tenke på.
Framtidig datters navn? Har vel ikke tenkt så mye på det enda, bør finne en pappa å bli enig om navn med først vel...
Framtidig sønns navn: Samme som over...
Hva har du på deg når du sover? Truse og sokker... haha

Nå har vel ganske mange hatt den her ser jeg, så hvis du føler deg kallet er det bare å ta den!

Ingen kommentarer: