torsdag 20. november 2008

To nye bøker

Jeg har kjøpt to nye bøker =) Den første har vært i hus i snart en uke, men jeg har bare glemt å vise den fram. Inni her var det mye fint, og planen blir nok å strikke et log cabin teppe om ikke så altfor lenge. Må nok kjøpe inn garn så jeg har det til jula kommer. Fram til da er det nok bare julegaver for alle penga. Eller nesten da =) Boka er kjøpt på Play. Genialt å kjøpe bøker der, man må jo ikke betale porto. Tihi!


Neste bok kom i går, og jeg var ikke snarere enn å begynne på et prosjekt med en gang. Det ble Fat Bottom Bag som jeg har hatt lyst til å lage lenge. Er ferdig med heklinga, mangler bare fôr og håndtak. Regner med å få tak i det på lørdag. Jeg er ikke spesielt lysten på å ut i butikker på lørdager framover, men det er da pappa har tid til å være med. Så sånn er det med den saken. Greit å samle opp litt til man skal ut da, så blir det ikke såååå ofte =)


Ellers er det som sagt julegavene som blir produsert. Har kommet overraskende godt igang, men kjenner jeg meg selv rett så stresser jeg sikkert litt på slutten i år også! Satser bare på at jeg ikke sitter lille juleaften og stresstrikker!

Ingen kommentarer: