tirsdag 10. februar 2009

Utfordring!

Trulte har gitt meg en utfordring!

1. Du må linke til den bloggen som tagget deg.
2. Lag en liste med seks (u)interessante ting om deg selv.
3. Tagg fem andre blogger, la dem vite det ved å kommentere på deres blogg.

Vel vel, jeg har fått flere sånne før, men jeg skal vel klare å grave opp flere uinteressante ting om meg selv....=)

1. Jeg ga meg selv innkjøpsstopp på garn, men allerede i går brøt jeg den!
2. Jeg teller alltid til sju når jeg går, tror det kommer av at det er 7 trinn i hver trapp opp til stua=)
3. Jeg er flinkere til å se andres blogger enn å oppdatere selv
4. Jeg er en perfeksjonist, noe som ikke er helt bra på alle områder...
5. Selv om jeg har tusen prosjekter på gang stopper det meg ikke fra å begynne på enda et.
6. Jeg er veldig glad i å bake!

Videre skal jeg tagge 5 stykker, men siden den har vært hos såpass mange tagger jeg ingen, men om du vil ha den er det bare å ta den med seg!

Ingen kommentarer: