tirsdag 31. mars 2009

Andre innlegg denne uka !?!

Skal tro hva det er som skjer med meg om dagene =) Er jo flink og oppdaterer! Vel vel, over til det som har blitt laget siden sist! Det er ikke så ofte jeg viser fram smykker her i bloggen (ikke at jeg har laget så veeeldig mange heller da...) Men her er det nå hvertfall et som har vært ferdig en stund! Mangla bare knuteskjulere og lås, så var det fiks ferdig!


Også et nærbilde da:

Videre et lite slankeprosjekt =) Prøver å få unna litt garn i lageret mitt, det er nemlig blitt veid idag, og det gikk som jeg frykta, feil vei... Dog ikke med mer enn 600 gram da, og det er medregna en genser som snart er ferdig ++, så det var jo ikke sååå ille da... *fnis*
Vel vel, lua er en herrelue av samme slag som den grå i forrige innlegg!

Mønster: Egen versjon av Turn A Square
Garn: Peruvian Highlandwool fra 123knit
Pinner: 5,5 mm.

Til slutt idag et nytt strikkepinneetui! Dette blir mitt i stedet for det jeg har laget tidligere. Om det er noen som ønsker å kjøpe det gamle, bare rop ut! Jeg kommer også til å lage flere etterhvert, har klipt opp en del stoff =)
Dette stoffet var det første jeg skulle laget etui av, men så var det lissom så skjeivt i mønsteret og jeg ble ikke helt enig med meg selv, så jeg kjøpte de stripete stoffet i stedet, men idag ble vi venner og det ble skikkelig fint synes jeg!

Sånn ser det ut når det er sammenrulla =)

5 kommentarer:

Beyla sa...

Så flott de ble! Hvordan er det garnet du hart lgaet lue av? Jeg er veldig glad i garn for pinne 4-5.5mm-- :D Nye garntips er alltid konge. Er så glad for å høre du har det bedre, det har du jammen fortjent!! klem!

Ruth sa...

Her har det kome mykje fint sidan sist eg var innom ser eg. Strikkepinneetuiet var jo veldig fint da!

Ingrid sa...

Så mye fint siden sist! Og nå sees vi snart! :D Jeg gleder meg masse! For du er hjemme i påsken? Stor klem fra Ingrid.

mimouna sa...

Her har du vært allsidig, både perlet, strikket og sydd. Fine ting alt sammen. Tror jeg må lage meg et pinneetui jeg også, for her er det kaos...

Ønsker deg en god helg! :o)

Baddie sa...

To oppdateringer på en uke, koselig! Du er jo et multihobbytalent. Strikkepinneetuiet så veldig praktisk ut. Mine pinner flyter rundt i hele huset i et salig kaos :-p Ønsker deg en riktig god påske.