tirsdag 2. februar 2010

De søteste englene

Igår kom det pakke til meg (igjen). Og denne gangen kom det to utrolig søte engler jeg har bestilt hos Gunknitter. De levde langt opp forbi enhver forventning der de satt og smilte inni posen.

Jeg tror de ble enda litt blidere da de kom ut av posen sin og fikk skikkelig plass til strikketøyet sitt. Vi strikkere liker jo å ha litt armslag når vi holder på!

Se så blide a!
Og jeg må bare bøye meg i støvet når det gjelder denne dama og nålefilting! Begge to har så utrolig fine detaljer i uttrykk og alt!

Nå har de flytta inn i bokhylla på rommet mitt og passer på å kaste et blikk ned på det fine garnet som står i en kurv ikke så langt unna!

4 kommentarer:

Petrinetrollmor sa...

Du verden, du verden som skryter av meg, eg blir reint ør :) *rødme* Men du så deilig det er ! he he

Kjempekjekt at du er fornøgd, MirreVirre, håper dei ikkje skravler for mykje så dei uroar deg i strikkinga og syinga :)))

Tusen takk for koselig bidrag i bloggen min :))

Elin sa...

Så utrolig søte:)

Elins Strikkeri sa...

Kjempesøte engle og veldig blide var dei!! God kveld til deg:))

Ruth sa...

Så HERLIGE de var. Gunknitter er virkelig helt fantastisk flink til å nålefilte. "Folkene" hennes får meg alltid til å smile og de to der er ingen unntak.

Så gøy at de nå har flyttet inn til deg.

PS. Jeg er så spent på den pakken at jeg får fnatt!