onsdag 3. februar 2010

Mer som er ferdig!

Det dukker stadig opp ferdige ting her, rart det der =) Denne gangen er det blant annet to pinneetuier - et for strømpepinner og et for rundpinner. Disse er sydd på bestilling. Er fortsatt like glad i det stoffet til venstre, må finne noe jeg kan lage til meg selv i det tror jeg!


Så har jeg strikka et par pulsvarmere til tanta til pappa. Hun er så kald på hendene hele tiden etter et slag, så da fant jeg ut at hun skulle få et par!

Mønster: Della Mitts (Ravelry)
Garn: Arwetta
Pinner: 2,5
Størrelse: Dame

Så har jeg bedrevet litt garnslanking =) Så flink vettu... øhh, vi snakker jo ikke så mye om det garnet som kommer inn... hehe
I hvertfall, her er det et vognteppe/babyteppe/dukketeppe om du vil =) Det ble litt større enn jeg hadde trodd, så det er jo bra! Nå har det forsvunnet noen flere rester/nøster ut av lageret!

Mønster: Helt enkle bestemorruter
Garn: Silja
Heklenål: 4 mm
Størrelse: 65 x 85 cm.

Til slutt vil jeg vise fram utsikten fra verandadøra her hjemme... Det er helt umulig å se noe som helst ut her for å si det sånn! Og det er høyere enn det ser ut for, jeg vil gjette på en halv meter høyt med snø oppå rekkverket!

3 kommentarer:

malla-b sa...

Mye fint du har laga. likte spesielt godt babyteppet, nydelege fargar.
Flotte pulsvarmarar.

Ruth sa...

De vottene var herlige, jeg printer ut mønsteret med en eneste gang. Sånne vil jeg også ha. Og veldig mulig søsteren min også. Hun har hatt noen slag hun med og sliter også med kalde hender.

Teppet ble lekkert detmed. Jeg har totalt hekle/strikke-teppe fobi, men jeg syns jo de er nydelige da.

Ha en fin dag i morgen. eller i dag rettere sagt, klokka er over tre.

Elins Strikkeri sa...

Ja her var det mykje nytt og fint,jammen er du flink!! Liker godt strikkepinnetuiene dine og teppet var nydelig:))