søndag 28. februar 2010

Et livstegn fra denne kanten

Det har vært stille her en stund, men det har sine helt naturlige forklaringer! Den forrige uka har nemlig blitt tilbrakt i Puerto Rico på Gran Canaria! Det er jammen fint å ha besteforeldre som bor der om vinteren og som man jo må besøke da! Vi var kjempeheldige med været, særlig med tanke på at det uka før vi kom var skikkelig uvær! Det var rundt 28 grader i skyggen hver dag, og med bassenget i umiddelbar nærhet og gode shoppingmuligheter skal man jo ikke klage!

Jeg har en stor forkjærlighet for Hibiscus, så da måtte jeg jo selvsagt ta bilde av en:

Ellers ble det igrunn tatt veldig lite bilder, så dere får kose dere med at jeg fant en garnbutikk i Arguineguin i stedet. Der var det mye rart garn, mye syntetisk, mye akryl og mye annet jeg ikke kunne tenkt meg å tatt i engang, men så hadde de dette merinoullgarnet da, og det var så godt og mykt at det måtte bli med hjem! Ikke noe billig garn, men når jeg er på ferie ser jeg ikke sååå mye på prislappen på garnnøstene. Dette må nok bli noe babytøy eller noe sånt tror jeg, så godt og mykt som det er!

Det ble litt annen shopping også, men det meste av klær er til vask og er vel heller ikke såå spennende å se, men denne søte pengepungen må jeg vise fram! Den falt jeg for med en gang, jeg har jo en aldri så liten forkjærlighet for oransj =)

Det var alt for nå igrunn. Strikketøyet var med på ferie, men det ble ikke strikket så veldig mange maskene... Får håpe det blir ferdig om ikke så lenge likevel da =)

3 kommentarer:

Smått og Stort sa...

Heldige deg som har hatt sommer og sol! Gleder meg til å se hva du tryller fram av det garnet!!
Ha en fin uke!

Makrellskyer sa...

Hei! Hvor i Arguineguin fant du garnbutikken? Er der i ny og ne, men har bare funnet akryl jeg og!

Margrete's lille hjørne sa...

Så herlig! Kunne godt tenkt meg en uke i sol og godvær nå i disse kalde tider:)

Mye flott du har fått kjøpt også! Morsomt å finne garn steder du ellers ikke handler:)

Ha en fin uke!

Margrete