onsdag 13. august 2008

Koselige mennesker!

Jeg har fått en pris av både FrkBadegakk og Beyla! Det er alltid koselig når folk synes bloggen min er verdt et besøk, og med så mye godord!


Reglene for å motta denne er som følger.

1.The winner can put the logo on his/her blog.
2.Link to the person you recived your award from.
3.Nominate at least 7 other blogs.
4.Leave a message on the blogs of the people you have nominated.
Mange har fått den allerede, så om det blir 7 stk er jeg ikke heeelt sikker på... men i hvertfall, disse får den av meg:

Ingrids liv og virke, Bea, Anka, Fidus, AnnetteK og så klart Beyla og FrkBadegakk må jo få den tilbake!



Ellers har jeg vært hos legen igjen... de finner ikke no særlig, venter bare på at 2. september skal komme og timen hos spesialist. Tok en ekg for å se om hjertet var bra da legen synes jeg hadde noe høy puls og kraftige slag. Men hjertet er det hvertfall ikke no galt med!
Jeg er veldig ekspert på å grue meg til ting, og selv om jeg har vært hos legen/leger ganske mange ganger i det siste gruer jeg meg omtrent mer nå. Det er vel stort sett en blanding av at jeg er så sliten og igrunn ikke orker å gjøre noe, og at jeg er litt redd for hva som skal skje/hva de finner ut. Som pappa har sagt mange ganger så hadde de nok funnet det forholdsvis fort hvis det var noe veldig alvorlig, men som jeg sier, det vet man aldri! Det er jammen godt at pappa holder ut det at jeg i en alder av 22 fortsatt ikke vil inn til legen. hehe, det er ikke så greit alltid!


Noe annet som heller ikke er så greit er at den ene degusen vår nok takker for seg i løpet av kvelden. Hun har vært syk en god stund og til og med fått antibiotika for lungebetennelse. Trolig har hun en hjertefeil da. Det er ikke så mye mer å gjøre enn å la henne få hvile i fred. Verst blir det nok for søstera som fortsatt er frisk og oppegående. Deguser er veldig sosiale og bør ikke være alene. De har bodd sammen i 4,5 år i buret, så det blir nok rart...
Legger med et bilde av de to sammen når de slapper av:

Er de ikke søte?

Ble ikke noe håndarbeid denne gangen, men jeg holder da på for det! Genseren min er ikke så veldig mye å vise fram enda, men det kommer seg! Idag var jeg på Sparkjøp etter legebesøket, og en tur innom Husfliden! Fikk brukt litt penger og fått med meg masse garn hjem!

2 kommentarer:

Ankafurb sa...

Tusen, tusen takk!

Eva sa...

Så nydelige deguser! Og så innmari trist at den ene ble syk. Hermannen vår døde for snart et år siden og jeg savner han masse ennå. Vi hadde han i nesten 5 1/2 år og han bodde alene og stortrivdes med det. Håper den du har igjen vil trives alene.