lørdag 4. oktober 2008

Jeg har fått en award!

Skautrollet har gitt meg en utrolig fin award! Blir nesten litt rørt av at folk besøker bloggen min så ofte, og det bidrar til at jeg skal bli litt flinkere til å oppdatere framover! Kommer et innlegg med masse ferdige ting litt seinere idag tenker jeg!


Denne vil jeg gjerne gi videre til:

Beyla

Frk.Badegakk

Bea

Mimouna

Ullhedina

Tenker jeg sier meg fornøyd med disse. Skautrollet må jo også få denne tilbake!
De fleste bloggene har jeg fulgt med i rundt et år, mens noen er nyere. Det er alltid så gøy å finne nye blogger med mer inspirasjon (som om jeg ikke har nok fra før ) tihi.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tusen takk, så kjekt å få en slik award!

Ruth sa...

Tusen takk. Jeg syns det er så kjempehyggelig å få slike. Det gjør jo at det blir hyggeligere å skrive blogg også. Jeg skal få postet den inn i morgen.

PS. Fikk du e.mailen min?