torsdag 16. april 2009

Har du kontroll på strikkepinnene???

..Hvis ikke kan du få det nå! Jeg har sydd noen strikkepinneetuier som jeg selger for 200 kr + porto (25 kr). Etuiet har plass til strømpepinner fra str. 2 mm til 9 mm, altså 17 sett, maks 20 cm lange. Etuiene måler ca 55 x 21 cm.

denne linken finner du bilde med pinner i.
Først et samlebilde av alle sammen :




Nr. 1:


Nr. 2: Solgt


Nr. 3:


Nr. 4: ja det er to like =)


Nr. 5:


Nr. 6:


Jeg har også gjort litt annet enn å sy den siste uka da...=) Først et par luer som skal selges til høsten... Er vel ikke så mange som vil ha tjukke luer nå antakelig...tihi!


Mønster: Eget
Garn: Peruvian Highlandwool fra 123knit, dobbel tråd.
Heklenål: 8

Til slutt et par kopptuer også (les: kjøkkenklut) Dette er en veldig grei måte å bli kvitt enslige nøster av bomullsgarn. Har strikka to til i påska, men de ble igjen hos bestemor og bestefar=)



Mønster: Grandmother's favourite dishcloth
Garn: Cotton fra stoff og stil og Mandarin Petit, dobbel tråd
Pinner: 4,5 mm.

Det var alt for nå. Har noe mer som er nesten ferdig, så får satse på at det ikke blir så veldig lenge til neste gang =)

5 kommentarer:

Ruth sa...

Så fine strikkepinneetui!

Baddie sa...

Jeg vil gjerne kjøpe strikepinneetui nr. 2, det sorte med blomster. For pinnene mine er i et evig virvar, men det skal det bli slutt på.

mimouna sa...

Fine og praktiske de etuiene. Og luene dine er flotte, de får du nok solgt til høsten vil jeg tro.

glise sa...

Digga nr 5 jeg!!
Men jeg har litt sånn kjøpestopp jeg...si fra om du har lyst å bytte i noe garn eller noe da;)

torirot sa...

Jeg vil gjerne kjøpe et strikkepinneetui, hvis disse fortsatt er til salgs. Hvilke er i så fall ikke solgt ennå?