tirsdag 22. desember 2009

Seraphinas sjal

Jeg har bedrevet litt garnslanking igjen! Da jeg veide opp garnet mitt sist fant jeg nesten 300 gram Lucca som jeg hadde glemt jeg =) Og da kom tanken om et sjal. Har prøvd meg på dette sjalet før, men med tynt mohairgarn som er umulig å rekke opp og se hva man har gjort tidligere... så da ble det bare frustrasjon, men denne gangen ble det sjal av det! Veldig enkelt når man kommer inn i mønsteret =)

Mønster: Seraphina's shawl
Garn: Lucca
Heklenål: 4,5 mm.

Sjalet må nok blokkes litt, men det blir ikke gjort før jula er over siden det kommer juletre og alt der jeg pleier å ha det liggende =)

Hvis dette ble siste innlegg før jul vil jeg ønske alle som er innon en RIKTIG GOD JUL!!!

1 kommentar:

mono sa...

Lekkert sjal!! =)

Alt godt ønskes deg og dine for julen og det kommende året! Klem m